Laatste dagje NL - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lonneke Bank - WaarBenJij.nu Laatste dagje NL - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Lonneke Bank - WaarBenJij.nu

Laatste dagje NL

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

07 Augustus 2016 | Nederland, Schiphol

Na een heerlijke vakantie in de Piëmonte in Italië en aan het Veluwemeer in Nederland en geweldige afscheidsborrels in NL en BE, was het vorige week hoogste tijd om ons boeltje te gaan pakken. In drie dagen tijd hebben we samen met een team van verhuizers ons heerlijke, maar behoorlijk grote huis in Turnhout leeggeruimd, waarbij een deel de container naar China is ingegaan en een ander deel de opslag in.

En nu zitten we op Schiphol en stappen we zo het vliegtuig in op weg naar ons nieuwe leven voor de komende paar jaar in Guangzhou, China. Raar hoor! Lieve vrienden en familie, we zullen jullie missen!!! En weet dat we een heerlijk logeerverblijf hebben in ons nieuwe huis! 

• 07 Augustus 2016 - 17:14

Nan Akkers:

Heel veel geluk in China. .

• 09 Augustus 2016 - 12:16

Ineke:

Lieve Lonneke en familie,

Heel veel plezier in China.

Gr. Ineke

• 10 Augustus 2016 - 08:27

Monique:

Ha Lonneke,
    Heel veel succes en plezier in China. Gaat helemaal goed komen daar. Zo kom je nog eens ergens. :)

Groetjes Monique